اجاق گاز صفحه ای اخوان

مهارت نقش مهمی در پخت و پز دارد ، اما تنها چیزی نیست که باعث می شود یک آشپز عالی باشدموادی که انتخاب می کنید ، دستور العمل هایی که دنبال می کنید و قابلمه ها و قابلمه هایی که استفاده می کنید نیز در پخت و پز شما تأثیر دارد و اینها همیشه می توانند متفاوت باشنداما یک ثابت در آشپزخانه ، میز آشپزخانه شما چه می شود؟ بیایید نگاهی بیندازیم به سه فن آوری رایج طبخ آشپزخانه - گاز ، برق و القایی - تا ببینیم که آنها چگونه کار می کنند ، و جوانب مثبت و منفی هر یک را ببینیم.

اجاق گاز صفحه ای اخوان . زیر هود برویداینفوگرافیک های ما را مشاهده کنید تا از نزدیک ببینید که طیف دوگانه سوز ، اجاق های همرفت و صفحه های آشپزخانه القایی چگونه کار می کنند.

اجاق گاز صفحه ای اخوان

صفحه های طبخ گاز چگونه کار می کنند؟

مشعل اجاق گاز متشکل از یک مجموعه مشعل است که به یک شیر گاز کوچک متصل است که به خط اصلی گاز متصل استوقتی دستگیره را می چرخانید ، شیر ورودی باز می شود و گاز از طریق یک لوله ونتوری ، یک لوله پهن که در وسط باریک می شود ، جریان می یابدگاز از یکی از انتهای پهن وارد می شود و با عبور از قسمت باریک ، فشار آن افزایش می یابددر بخشی که لوله دوباره باز می شود ، یک سوراخ کوچک هوا وجود دارد و با حرکت گاز به داخل این قسمت ، فشار آزاد می شود و اکسیژن را در سوراخ هوا می مکداکسیژن با گاز مخلوط شده و باعث سوختن می شودسپس مخلوط اکسیژن و گاز به درون مشعل می ریزد.

اجاق گاز صفحه ای اخوان

مشعل به سادگی یک دیسک فلزی توخالی است که سوراخهایی از اطراف آن سوراخ می شودچراغ خلبان گاز یا خلبان برقی در یک طرف مشعل نشسته و شعله یا جرقه کوچکی را برای روشن شدن مخلوط اکسیژن و گاز هنگام عبور از سوراخ های مشعل ارسال می کندبا چرخاندن دستگیره به تنظیم گرمای بالاتر ، جریان گاز و هوا را افزایش می دهید و شعله بزرگتر می شود.

اجاق گاز صفحه ای اخوان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com