خرید مانتو مجلسی در تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران  . کالای اصلی کمد لباس در آن زمان تغییر زیادی نکرده استبنابراین هنوز می توانید در همه جا از Off-White گرفته تا Arket اعداد سنگین پنبه گاباردین با فلپ طوفان ها ، سگک ها و کمربند را پیدا کنیدبا این حال ، با بسیاری از تفسیرهای دوباره که هر فصل در باریک بوت ارائه می شود ، وسوسه شدن از سبک های تازه سخت استدر نمایش های پاییز / زمستان 2021 ، ترانشه ها متناسب با کمال خانمها در Erdem ساخته شده بودند ، و در Chloé با ساتن لحافی روکش شده بودند و توسط Isabel Marant و Chanel دوباره در وینیل براق و فلزات طلا کار می کردند.

خرید مانتو مجلسی در اصفهان

خرید مانتو مجلسی در اصفهان . هنوز هم ، وقتی پول خود را برای خرید یک کپسول کلاسیک خرج می کنید ، باید هوشمندانه فکر کنید: روی کاری با طول عمر سرمایه گذاری کنید ، اما از پیچ و تاب های ظریف یا جزئیات بازی نترسیداز چرم براق و وینیل گرفته تا طرح های ارگانزا ، ما 15 مورد از بهترین مانتوهای سنگر را جمع و جور کرده ایم که هم زمان هستند و هم مد هستند.

انواع مانتو زنانه

پالتو

پالتو یک نوع کت بلند در نظر گرفته شده به عنوان پوشاک خارجی ترین، که معمولا در زیر زانو گسترش استفاده می شودپالتو بیشتر در زمستان که گرما از اهمیت بیشتری برخوردار است استفاده می شود

کت سنگر

کت ترانشه از گاباردین ، ​​مته ، چرم ، یا پوپلن سنگین ضد آب ساخته شده استبه طور کلی دارای یک پوشش عایق قابل جابجایی ، آستین های راگلان است و نسخه های کلاسیک آن در طول های مختلف از کمی بالای مچ پا (بلندترین) تا بالای زانو (کوتاه ترین) وجود داردپوشش سنگر برای محافظت در برابر باد و باران طراحی شده است.

خرید مانتو مجلسی در تهران

شما عزیزان میتوانید از سایر خدمات و محصولات ما دیدن کنید کافیست بر روی هر کدام کلیک کنید :

- خرید عمده مانتو در اصفهان و تهران

خرید مانتو مجلسی در تهران

برای مشاهده محصولات و خرید کلیک کنید.

منبع : samanclothing.com