فر توکار آلتون

آیا کوره ها به یک اندازه ساخته شده اند؟

کوره های ساخته شده در اندازه های مختلف هستنداین موارد معمولاً به عرض واحد مربوط می شوندخواهید فهمید که عرض آنها 55-65 سانتی متر یا عرض 85-95 سانتی متر است. 60 سانتی متر و 90 سانتی متر عرض استاندارد کوره های ساخته شده استاجاق گاز عریض ظرفیت بیشتری دارد ، بنابراین در مورد نیازهای اندازه اجاق گاز خود فکر کنید و اینکه آیا قبل از اینکه متعهد به خرید خود شوید ، از اجاق گاز بزرگتر و بزرگتری بهره مند می شوید یا خیر.

فر توکار آلتون . فر به چه اندازه ای نیاز دارم؟

ظرفیت اجاق گاز از عرض اندازه گیری نمی شود بلکه لیتر اندازه گیری می شودبنابراین ، اگر فکر می کنید که به اجاق بزرگتری برای خانه خود احتیاج دارید ، کافی است دوبار بررسی کنید که آیا ظرفیت صحیح را پیدا کرده اید یا نه؟

فر توکار آلتون

یک اجاق گاز توکار ظرفیتی بین 60 تا 110 لیتر خواهد داشتفقط می توانید در یک دما چیزها را بپزید و این برای پذیرایی از یک خانواده و مهمانان مهمانی برای مهمانی شام کافی خواهد بود.

یک اجاق گاز دوتایی ساخته شده باعث افزایش سطح ظرفیت می شوددر صورت ظرفیت می توانید انتظار بین 90 تا 130 لیتر را داشته باشیداگر سراغ اجاق گاز دوتایی ساخته اید ، این مقدار به 70 تا 100 لیتر کاهش می یابداگر خانواده شما بزرگ هستند ، شما باید بتوانید همزمان دو چیز را در دمای مختلف بپزید ، یا دوست دارید که برای گروه های بزرگتر پذیرایی کنید ، پس یک اجاق گاز دوتایی بیشتر مناسب نیازهای شماست.

فر توکار آلتون

راهنمای اندازه گیری تک فر

خوشبختانه کوره های ساخته شده فقط در واحدهای مسکونی اجاق گاز قرار می گیرنداینها در اندازه های استاندارد هستند ، بنابراین شما نباید زیاد نگران اندازه اجاق گاز خود باشیدتنها چیزی که باید یادداشت کنید ارتفاع مدل استبه ارتفاع فر موجود خود توجه داشته باشید و از آن اندازه گیری در سفرهای خرید خود استفاده کنید.

فر توکار آلتون

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com