خرید میوه عمده در اصفهان

 

شما باید پوست این میوه هاو سبزیجات را بخورید چرا که فایده دارند

موز؟ بلههندوانه؟ باور کردنی نمیباشد، اما درست میباشد:این پوست برای شما عالی میباشد.جالب میباشد بدانید که بسیاری از تفاله های غذایی مانند پوست میوه ها که هر روز دور می ریزید، حتی بیشتر از خود خوراکی هایی که خورده اید به سلامت شما خدمت کرده اند. در این بخش از سلامت نمناک خوراکی هایی با لایه های پوست هایی میباشند که باید اینها را خورده  و به رژیم غذایی خود اضافه بکنید.

خرید میوه عمده در اصفهان

 

میوه ها و سبزیجاتی که بهتر است با پوست بخورید ؛ بررسی خواص و فواید پوست میوه ها.

فواید بی نظیر پوست سیب 

فواید شگفت انگیز خوردن پوست سیب:

همین امر در مورد بسیاری از میوه ها و سبزیجات صادق میباشد، پوست اغلب مغذی ترین بخش آنها میباشد و توانسته اند خورده شده باشند. پوست نیز دارای چهار برابر ویتامیننسبت به گوشت آن میباشد، و حدود 5 درصد از ارزش روزانه شما را فراهم کرده است.ویتامینکه همچنین در گوشت و در اسفناج و دیگر سبزیجات وجود داشته است ، به شما کمک کرده است تا لخته خون ایجاد بکنید و پروتئین هایی که برای رشد سلول و حفظ سلامتی استخوان مهم میباشند را فعال کنید.

خرید میوه عمده در اصفهان

خرید میوه عمده در اصفهان

پوست سیب حاوی حدود نیمی از محتوای کلی فیبر غذایی سیب میباشد. یک سیب متوسط حاوی 9 میلی گرم ویتامینو 100 واحد ویتامینو 200 گرم پتاسیم میباشد.با کندن پوست، حدود یک سوم از این مواد مغذی را از دست داده اید.  یک آنتی اکسیدان به نام کورستین که بیشتر در پوست سیب یافت شده است، توانسته است به عملکرد ریه کمک کرده، مشکلات تنفسی را کاهش دهد و ریه های شما را از تحریک شدن محافظت کند. کورستین همچنین با آسیب بافت مغز مبارزه کرده و از حافظه شما محافظت کرده است. پوست سیب دارای مزایای بالقوه و فراتر از محتوای ویتامین آن میباشد.

از دیگر خدمات و قسمت های ایمنشو خرید به اصفهان ، خرید سیب در اصفهان ، خرید انار در اصفهان ، خرید پرتقال عمده در اصفهان ، خرید رب انار در اصفهان ، خرید زردآلو در اصفهان و ... میباشد.

علاوه بر آنها برای اجاره سردخانه در اصفهان نیز میتوانید با ما تماس بگیرید ، سردخانه دار اصفهان با ایمنشو.

خرید میوه عمده در اصفهان