طراحی سایت اصفهان

علاوه بر این ، تعدادی دیگر از زبانهای برنامه نویسی وب آخر وجود دارد که می توانند برای توسعه وب سایت استفاده شوندبرخی از این موارد شامل PHP ، ASP ، Python و Java استوب سایت های پیچیده ممکن است از بیش از یک زبان برنامه نویسی برای کار با چارچوب وب سایت خود استفاده کنند.

طراحی سایت در اصفهان

و در آخر ، به طراحان و توسعه دهندگان وب توصیه می شود که درک درستی از MySQL ، که پرکاربردترین پایگاه داده در اینترنت است ، توسعه دهند.

در اینجا خلاصه ای از عملکردهای خاص هر زبان آورده شده است:

HTML: برای محتوای اصلی و ساختار یک صفحه وب - شامل عناوین ، پاراگراف ها ، پاورقی ها ، عکس ها ، فیلم ها و گرافیک ها استفاده می شود.

طراحی سایت با وردپرس اصفهان

CSS: به مرورگرها می گوید که چگونه HTML را برای یک صفحه وب قالب بندی و سبک کنند - یعنی همان چیزی است که باعث می شود محتوای یک صفحه خوب به نظر برسد (رنگ ها ، قلم ها ، پس زمینه ها و غیره).

JavaScript: برای محتوای پویا و تعاملی با قابلیت کار کردن در چندین مرورگر وب - فکر کنید به صورت خودکار فیدهای توییتر را به روز کنید ، وب سایت هایی که هنگام ورود به سیستم متفاوت به نظر می رسند ، اسلایدرهای تصویر ، بازی ها و برنامه ها.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

طراحی سایت اصفهان

پایتون: بسیاری از طراحان این زبان را یک زبان مبتدی می دانند - با این حال ، گوگل ، ناسا ، اینستاگرام و Pinterest برای کار با سیستم عامل های خود به این زبان اعتماد می کنندپایتون توانایی کار با دسک تاپ و همچنین دستگاه های تلفن همراه را دارد.

PHP: برای اسکریپت نویسی سمت سرورطراحان وب که می خواهند سایت های وردپرسی را توسعه دهند ، باید آن را درک کنند ، زیرا پلت فرم وردپرس توسط PHP طراحی شده است. PHP شما را ملزم به ساختن صفحات HTML جداگانه نمی کند اما به شما امکان می دهد از الگوها برای نمایش چندین صفحه در یک طرح استفاده کنید.

طراحی سایت در اصفهان

SQL: برای مدیریت پایگاه داده.

نرم افزار CMS

طراحان وب باید با نرم افزار محبوب پیش ساخته CMS (سیستم مدیریت محتوا) که برای ایجاد و مدیریت محتوای وب دیجیتال استفاده می شود ، آشنا شوند.

CMS اغلب مورد پسند مشتریان قرار می گیرد زیرا این امکان را برای آنها فراهم می کند تا به جای اینکه به طراح یا توسعه دهنده وب خود اعتماد کنند ، خود به سرعت وب سایت های خود را به روز کنند.

سه سیستم مدیریت محتوا خارج از قفسه وردپرس ، جوملا و دروپال هستندداشتن تجربه عملی حداقل با یکی از این موارد ضروری است.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره کلیک کنید...

از دیگر خدمات مرتبط با طراحی سایت با وردپرس اصفهان ، سئو اصفهان می باشد. برای مشاهده سئو سایت اصفهان کلیک کنید.


طراحی سایت اصفهان