آموزش شینیون در اصفهان

در ادامه بازخورد در مورد مدل مو ، شرکت کنندگان قسمت های برجسته مو را از طریق لمس نشان می دهند (خط 14)اهمیت این پیچ و تاب به طور مشترک گام به گام تحت هدایت معلم بررسی می شود ، ابتدا با توجه به این مسئله که "انگشت" (خط 18) با اشاره معلم در خط 16 نشان داده می شود ، وقتی انگشت خود را می گیرد به قسمت توخالی مو ، دسترسی تجربی دانش آموز از طریق نشان دادن روش های لمسی مجسم را فراهم می کند (ر.ک. Zeme

آموزش شینیون در اصفهان .

آموزش شینیون در اصفهان

و Koschmann 2014) دانش آموز در جواب خود با خط تأیید در ردیف 19 قرار می گیرد و با قرار دادن انگشت خود در قسمت توخالی مو ، ژست معلم را لایه لایه می کندوقتی معلم از دانش آموز در مورد راه حل می پرسد (سطر 20) ، او از استفاده از ضمیر تعمیم دهنده "مرد" ("یک") به شخصی و تعیین "du" ("شما") که خود دانش آموز را خطاب می کند ، تغییر می کند ، بنابراین طبقه به دانش آموز ، که با نشان دادن اینکه چگونه قصد دارد یک تار موی سست در کنار قسمت توخالی ایجاد کند پاسخ می دهد (خط 21)صحبت های دانش آموز ساکت و گاهی اوقات دشوار است ، اما هماهنگی وضعیت بدنی و حرکات ، نمایشی از آنچه را که او جهت می گیرد ، ایجاد می کند ، نه خود پیچش ، بلکه نحوه ترتیب دادن ورق در کنار آندسترسی به مطالب تحت تحقیق برای نشان دادن راه حل نامزد ، بنابراین دانش آموز اجازه می دهد دانش خود را برای معلم عمومی کند

آموزش شینیون در اصفهان

آموزش شینیون در اصفهان

برای دریافت اطلاعات بیشتر  و درخواست مشاوره کلیک کنید.

منبع : raheleedalat.com