خرید کابل برق

کابل برق

تعریف: به کابل مورد استفاده برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی کابل برق گفته می شودکابل برق شامل دو یا چند هادی الکتریکی است که با یک غلاف متصل می شونداین برای انتقال ولتاژهای فوق العاده زیاد در مکانی که استفاده از خطوط هوایی غیرممکن است مانند دریا ، عبور از میدان هوایی و غیره استفاده می شود. اصلی کابل برق را به عقب می کشد.

ساخت کابل

کابل برق عمدتا از سه جز اصلی تشکیل شده است ، یعنی هادی ، دی الکتریک و غلاف. هادی موجود در کابل مسیر هدایت جریان را فراهم می کندعایق یا دی الکتریک در برابر ولتاژ سرویس مقاومت کرده و هادی را با اشیا objects دیگر جدا می کندغلاف اجازه ورود رطوبت را نمی دهد و از کابلها در برابر همه تأثیرات خارجی مانند حمله شیمیایی یا الکتروشیمیایی ، آتش سوزی و غیره محافظت می کند. اجزای اصلی کابلهای برق در زیر با جزئیات توضیح داده شده اند.

خرید کابل برق .

خرید کابل برق

رهبر ارکستر

از مس و سیم های آلومینیوم به دلیل رسانایی الکتریکی بالا در کابل ها به عنوان ماده رسانا استفاده می شودبرای ساخت کابل برق از سیمهای جامد یا تعداد زیادی سیم لخت ساخته شده از مس یا آلومینیوم استفاده می شود.

برای هادی ای که بیش از سه سیم دارد ، سیم در اطراف سیم مرکزی مرتب شده است به طوری که در لایه اول شش تا ، در لایه دوم دوازده ، در لایه سوم هجده وجود داردتعداد سیمهای هادی ها 7 ، 19 ، 37 ، 61 ، 91 و غیره است. اندازه هادی با 7 / A ، 19 / B ، 37 / C و غیره نشان داده می شود ، که در آنها اولین شکل ها نشان دهنده تعداد رشته ها و شکل دوم A ، B ، C ، و غیره ، نشان دهنده قطر در سانتی متر یا میلی متر از سیم جداگانه هادی ها است.

خرید کابل برق

خرید کابل برق

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com