خرید کلید محافظ جان

خرید کلید محافظ جان . در حالی که برق به یکی از اجزای ضروری زندگی ما تبدیل شده است ، واقعیت این است که این امر خطرات خاص خود را برای جان و مال انسان به همراه داردبرق و آتش سوزی به عنوان دو خطر مهم مرتبط با برق ، نمی تواند سهل انگاری کند ، وقتی که صحبت از تجهیزات عایق بندی می شود.

خرید کلید محافظ جان

مدار قطع کننده جریان باقیمانده (RCCB) هنگام حفاظت از مدارهای الکتریکی یک اقدام مهم ایمنی استاین یک دستگاه سنجش جریان است که هر زمان خطایی در مدار متصل یا جریان بیش از حساسیت نامی باشد ، می تواند به طور خودکار مدار را اندازه گیری و قطع کند.

در این وبلاگ ما قصد داریم موارد زیر را مطالعه کنیم:
1. 
اصل پشت RCCB .
2. 
مزایای RCCB .
3. 
حساسیت RCCB .
4. 
محدودیت های RCCB .
5. 
طبقه بندی RCCB.

RCCB با هدف محافظت از فرد در برابر خطر برق گرفتگی و همچنین برق گرفتگی و آتش سوزی به ویژه در موارد گسل ناگهانی زمین بسیار مفید استوجود RCCB تضمین می کند که در چنین مواردی ، مدار فوراً قطع می شود و بنابراین فرد در برابر برق گرفتگی محافظت می شود.

خرید کلید محافظ جان

اصل پشت RCCB

RCCB بر اساس قانون Kirchhoff کار می کند ، که می گوید جریان ورودی باید برابر با جریان خروجی در یک مدار باشدبنابراین RCCB تفاوت مقادیر جریان را بین سیمهای زنده و خنثی مقایسه می کنددر حالت ایده آل ، جریان جریان یافته از سیم زنده به مدار باید همان جریان جریان از طریق سیم خنثی باشددر صورت بروز خطا ، جریان از سیم خنثی کاهش می یابد ، دیفرانسیل بین این دو به عنوان جریان باقیمانده شناخته می شودبا ردیابی یک جریان باقیمانده ، RCCB برای قطع مدار خارج می شود.

خرید کلید محافظ جان

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : cablstore.com